1min. doba čtení

Bannerová slepota

Bannerová slepota je pojem, který označuje vědomou nebo podvědomou tendenci lidí ignorovat bannerovou reklamu. Je to způsobené tím, že reklama nemusí být relevantní a člověk se soustředí jen na obsah, kvůli kterému na stránku přišel.

Bannerová slepota je pojem, který označuje vědomou nebo podvědomou tendenci lidí ignorovat bannerovou reklamu. Je to způsobené tím, že reklama nemusí být relevantní a člověk se soustředí jen na obsah, kvůli kterému na stránku přišel. Právě proto se mnozí snaží o to, aby byla reklama co nejpoutavější, ale často má právě opačný účinek, začne být příliš rušivá a člověk ji potom ignoruje.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+