2 min. doba čtení

Až 40% slevy po celý týden. Allegro zahajuje v Česku své první Allegro Days

Allegro.cz zve české zákazníky na vůbec první slevovou akci s názvem Allegro Days – týdenní nákupní událost, která se uskuteční od 4. do 10. září. Kupujícím slibuje výjimečný nákupní zážitek s exkluzivními nabídkami produktů napříč kategoriemi a cenami nižšími až o 40 %!

Až 40% slevy po celý týden. Allegro zahajuje v Česku své první Allegro Days
Zdroj: Depositphotos

Allegro, největší tržiště evropského původu, přináší svým uživatelům celou řadu nákupních akcí – počínaje tradičním Black Week, přes unikátní akce typu Smart! Week až po aktuální Allegro Days. Ty byly dnes v Česku spuštěny vůbec poprvé, čeští zákazníci se tak mohou těšit na tisíce zlevněných produktů napříč kategoriemi elektro, supermarket, dům a zahrada, dětský sortiment, zdraví a krása i mnoho dalších.

Jak na tržišti během Allegro Days snadno a rychle najít ty nejlepší nabídky? Každá z nich je uvedena na speciální stránce dedikované přímo kampani, přičemž ty nejvýhodnější nabídky jsou zároveň označeny speciálním odznakem „Allegro Days“. Veškeré ceny jsou, samozřejmě, v souladu s evropskou směrnicí „Omnibus” garantující férovou slevu – její výše je tak vždy odvozena z nejnižší ceny daného zboží za posledních 30 dnů.

Týdenní podcast UPdate

Speciální nabídka pro nové zákazníky 

Pro ty, kteří s nákupy na allegro.cz teprve začínají, připravila společnost i speciální kupony -200 Kč na registraci a 250 Kč na nákup v aplikaci během slevového týdne Allegro Days. Prostřednictvím programu Allegro Protect navíc zákazníci získávají garanci vrácení až 100 000 Kč v případě jakýchkoliv potíží s nákupem a se službou Twisto si mohou platbu za zboží odložit až o 30 dní.

O Allegro Group:

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média, sbírky a umění.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+