2 min. doba čtení

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi již v roce 2019 oznámilo záměr využívat rozhraní virtuální reality ve svých vozidlech. Tento koncept se stává realitou a zábavný systém Holoride oslaví v červnu svoji premiéru. Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi přináší zábavu virtuální reality do auta 

Svou premiéru si v červnu vyzkouší palubní zábavní systém Holoride, který byl poprvé představen v roce 2019 společností W&V. Cestující se tak budou moci vydat na virtuální cestu a tento systém vyzkoušet u modelů A4, A6, A8, Q5 a e-tron GT. Tyto modely jsou mimo jiné vybaveny informačně-zábavním systémem Audi MIB 3. Společnost se sídlem v Ingolstadtu představila Holoride na technologickém festivalu South by Southwest (SXSW) v texaském Austinu a návštěvníkům nabídla zkušební jízdy. „Cesta autem se stane multimediálním herním zážitkem,“ uvádí Audi ve své tiskové zprávě. 

Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Hry, které cestující mohou hrát s kompatibilními datovými brýlemi, jsou propojeny s palubním systémem Audi MIB 3 a senzory vozidla. Když Audi zrychluje, brzdí nebo prochází zatáčkami, objekty ve hře – jako například vesmírné lodě, se také pohybují. Tento takzvaný „elastický obsah“ má poskytnout ještě komplexnější herní zážitek. Holoride také snižuje riziko efektu připomínajícího mořskou nemoc, když se pohyby před očima a tělem neshodují.

Audi uvede službu Holoride na trh v Německu, ve Velké Británii a v USA. Systém Holoride pochází z laboratoří Audi, avšak aby se technologie rozšířila, je k dispozici i pro jiné výrobce automobilů jako otevřený zdrojový kód.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+