2 min. doba čtení

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi již v roce 2019 oznámilo záměr využívat rozhraní virtuální reality ve svých vozidlech. Tento koncept se stává realitou a zábavný systém Holoride oslaví v červnu svoji premiéru. Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi přináší zábavu virtuální reality do auta 

Svou premiéru si v červnu vyzkouší palubní zábavní systém Holoride, který byl poprvé představen v roce 2019 společností W&V. Cestující se tak budou moci vydat na virtuální cestu a tento systém vyzkoušet u modelů A4, A6, A8, Q5 a e-tron GT. Tyto modely jsou mimo jiné vybaveny informačně-zábavním systémem Audi MIB 3. Společnost se sídlem v Ingolstadtu představila Holoride na technologickém festivalu South by Southwest (SXSW) v texaském Austinu a návštěvníkům nabídla zkušební jízdy. „Cesta autem se stane multimediálním herním zážitkem,“ uvádí Audi ve své tiskové zprávě. 

Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Hry, které cestující mohou hrát s kompatibilními datovými brýlemi, jsou propojeny s palubním systémem Audi MIB 3 a senzory vozidla. Když Audi zrychluje, brzdí nebo prochází zatáčkami, objekty ve hře – jako například vesmírné lodě, se také pohybují. Tento takzvaný „elastický obsah“ má poskytnout ještě komplexnější herní zážitek. Holoride také snižuje riziko efektu připomínajícího mořskou nemoc, když se pohyby před očima a tělem neshodují.

Audi uvede službu Holoride na trh v Německu, ve Velké Británii a v USA. Systém Holoride pochází z laboratoří Audi, avšak aby se technologie rozšířila, je k dispozici i pro jiné výrobce automobilů jako otevřený zdrojový kód.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+