2 min. doba čtení

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi již v roce 2019 oznámilo záměr využívat rozhraní virtuální reality ve svých vozidlech. Tento koncept se stává realitou a zábavný systém Holoride oslaví v červnu svoji premiéru. Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi přináší zábavu virtuální reality do auta 

Svou premiéru si v červnu vyzkouší palubní zábavní systém Holoride, který byl poprvé představen v roce 2019 společností W&V. Cestující se tak budou moci vydat na virtuální cestu a tento systém vyzkoušet u modelů A4, A6, A8, Q5 a e-tron GT. Tyto modely jsou mimo jiné vybaveny informačně-zábavním systémem Audi MIB 3. Společnost se sídlem v Ingolstadtu představila Holoride na technologickém festivalu South by Southwest (SXSW) v texaském Austinu a návštěvníkům nabídla zkušební jízdy. „Cesta autem se stane multimediálním herním zážitkem,“ uvádí Audi ve své tiskové zprávě. 

Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Hry, které cestující mohou hrát s kompatibilními datovými brýlemi, jsou propojeny s palubním systémem Audi MIB 3 a senzory vozidla. Když Audi zrychluje, brzdí nebo prochází zatáčkami, objekty ve hře – jako například vesmírné lodě, se také pohybují. Tento takzvaný „elastický obsah“ má poskytnout ještě komplexnější herní zážitek. Holoride také snižuje riziko efektu připomínajícího mořskou nemoc, když se pohyby před očima a tělem neshodují.

Audi uvede službu Holoride na trh v Německu, ve Velké Británii a v USA. Systém Holoride pochází z laboratoří Audi, avšak aby se technologie rozšířila, je k dispozici i pro jiné výrobce automobilů jako otevřený zdrojový kód.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+