2 min. doba čtení

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi již v roce 2019 oznámilo záměr využívat rozhraní virtuální reality ve svých vozidlech. Tento koncept se stává realitou a zábavný systém Holoride oslaví v červnu svoji premiéru. Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Automobil jako místo nejlepší zábavy s virtuální realitou

Audi přináší zábavu virtuální reality do auta 

Svou premiéru si v červnu vyzkouší palubní zábavní systém Holoride, který byl poprvé představen v roce 2019 společností W&V. Cestující se tak budou moci vydat na virtuální cestu a tento systém vyzkoušet u modelů A4, A6, A8, Q5 a e-tron GT. Tyto modely jsou mimo jiné vybaveny informačně-zábavním systémem Audi MIB 3. Společnost se sídlem v Ingolstadtu představila Holoride na technologickém festivalu South by Southwest (SXSW) v texaském Austinu a návštěvníkům nabídla zkušební jízdy. „Cesta autem se stane multimediálním herním zážitkem,“ uvádí Audi ve své tiskové zprávě. 

Cestující budou moci využívat VR brýle a hrát hry, aniž by jim bylo během jízdy autem špatně. 

Hry, které cestující mohou hrát s kompatibilními datovými brýlemi, jsou propojeny s palubním systémem Audi MIB 3 a senzory vozidla. Když Audi zrychluje, brzdí nebo prochází zatáčkami, objekty ve hře – jako například vesmírné lodě, se také pohybují. Tento takzvaný „elastický obsah“ má poskytnout ještě komplexnější herní zážitek. Holoride také snižuje riziko efektu připomínajícího mořskou nemoc, když se pohyby před očima a tělem neshodují.

Audi uvede službu Holoride na trh v Německu, ve Velké Británii a v USA. Systém Holoride pochází z laboratoří Audi, avšak aby se technologie rozšířila, je k dispozici i pro jiné výrobce automobilů jako otevřený zdrojový kód.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel