1min. doba čtení

Je automatický SEO analyzátor od Effectix k něčemu dobrý? Ano, určitě! (Milan Markovič, Effectix)

Milan Markovič je COO agentury Effectix, která se zabývá performance marketingem na různých úrovních. Nyní vydali nový analytický nástroj s názvem SEObot, který vám dokáže pomoci se správným nastavením vašeho webu. V tomto rozhovoru se o něm dozvíte víc.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:13 Proč vznikl nástroj SEObot a jaké bude jeho využití?
    • 02:11 Jak přesně SEObot od Effectix funguje?
    • 04:05 Jakým způsobem je jeho využívání spojeno se službami Effectixu?
    • 05:47 Může uživatel získat od agentury další přidanou hodnotu zdarma?
    • 07:59 Jak Effectix zpracuje získaná data na základě tohoto SEO auditu?
    • 09:33 Kde tento nástroj najdete a jak rychle dostanete váš audit?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Effectix

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+