Astroturfing je jednou z neférových marketingových praktik, které využívají některé značky nebo ti, kteří se snaží prodávat různé produkty. Jde při tom o takovou taktiku, kdy zadavatel si zaplatí za pozitivní reklamu nebo propagaci na různých online místech. Mohou to být ať už sociální sítě nebo diskuse, nebo různé blogy založené jen za účelem šíření falešné pozitivní reklamy. Zdánlivě přirozeně vypadající kladná hodnocení jsou výsledkem důsledné práce profesionálů.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]