2 min. doba čtení

Amazon spojuje síly s TikTokem. Nakupovat bude možné přímo v aplikaci

Sociální síť TikTok učinila krok ke zlepšení online nakupování, když oznámila partnerství se společností Amazon. Cílem partnerství je usnadnit uživatelům TikToku nakupování tím, že jim umožní nakupovat přímo v aplikaci.

Amazon spojuje síly s TikTokem. Nakupovat bude možné přímo v aplikaci
Zdroj: Depositphotos

Spojení těchto značek umožňuje uživatelům TikToku procházet produkty Amazonu, kontrolovat ceny a provádět transakce bez opuštění aplikace. Vedle doporučení se jim zobrazí informace o produktech v reálném čase, včetně nároku na službu Prime a odhadu dopravy. Amazon tímto způsobem spolupracuje i s dalšími sociálními sítěmi, jako jsou Meta a Snapchat.

TikTok doufá, že snadné ovládání uživatele zaujme a budou jej využívat. Usnadněním nakupování chce sociální síť změnit způsob chování uživatelů a přilákat více lidí k nákupům v aplikaci.

“Tento nákupní zážitek je podporován společností Amazon prostřednictvím reklam umístěných v aplikaci TikTok a umožňuje uživatelům dokončit nákup produktů od společnosti Amazon v nativním prostředí aplikace TikTok,” uvádí se v prohlášení.

Týdenní podcast UPdate

Tento vztah ukazuje, že sociální média a nakupování online se stále více prolínají, což by mohlo změnit způsob, jakým lidé vyhledávají a nakupují věci online. Zároveň to vyvolává otázku bezpečnosti. Například obyvatelé USA pozorně sledují TikTok kvůli zvěstem o propojení s čínskou vládou. Někteří uživatelé se mohou zdráhat propojit své účty na Amazonu kvůli obavám ze sdílení osobních údajů.

Sociální obchodování je na vzestupu a navíc se neustále mění. Uvidíme, jak se trend spojování sil gigantů jako TikTok a Amazon ujme.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+