Spojení těchto značek umožňuje uživatelům TikToku procházet produkty Amazonu, kontrolovat ceny a provádět transakce bez opuštění aplikace. Vedle doporučení se jim zobrazí informace o produktech v reálném čase, včetně nároku na službu Prime a odhadu dopravy. Amazon tímto způsobem spolupracuje i s dalšími sociálními sítěmi, jako jsou Meta a Snapchat.
TikTok doufá, že snadné ovládání uživatele zaujme a budou jej využívat. Usnadněním nakupování chce sociální síť změnit způsob chování uživatelů a přilákat více lidí k nákupům v aplikaci.
“Tento nákupní zážitek je podporován společností Amazon prostřednictvím reklam umístěných v aplikaci TikTok a umožňuje uživatelům dokončit nákup produktů od společnosti Amazon v nativním prostředí aplikace TikTok,” uvádí se v prohlášení.
Tento vztah ukazuje, že sociální média a nakupování online se stále více prolínají, což by mohlo změnit způsob, jakým lidé vyhledávají a nakupují věci online. Zároveň to vyvolává otázku bezpečnosti. Například obyvatelé USA pozorně sledují TikTok kvůli zvěstem o propojení s čínskou vládou. Někteří uživatelé se mohou zdráhat propojit své účty na Amazonu kvůli obavám ze sdílení osobních údajů.
Sociální obchodování je na vzestupu a navíc se neustále mění. Uvidíme, jak se trend spojování sil gigantů jako TikTok a Amazon ujme.