2min. doba čtení

Amazon přestane ve Spojeném království používat plastové tašky

Společnost Amazon UK nedávno oznámila, že přestane balit výrobky do jednorázových plastových tašek. Tuto alternativu nahradí recyklovatelnými kartonovými obálkami a papírovými taškami pro zásilky opouštějící její distribuční centra.

Amazon přestane ve Spojeném království používat plastové tašky

Krok směrem k udržitelnosti

Společnost Amazon, která má ve Spojeném království velké zastoupení, byla před časem podrobena velké kritice. Ta zaznívá v souvislosti s množstvím odpadu, který produkuje ze svých obalů. Společnost na to reagovala prohlášením, že snížila hmotnost obalů na jednu zásilku o 36 %, čímž eliminuje jeden milion tun materiálu. 

V situaci, kdy se na celém světě výrazně rozšiřuje online obchodování a spotřebitelé se navíc stále více zajímají o životní prostředí, začínají společnosti klást důraz na udržitelnost.

„V naší dodavatelské síti jsme provedli změny, které nám umožňují odstranit jednorázové plastové tašky na doručování ve Spojeném království,“ řekl John Boumphrey, Country Manager společnosti Amazon ve Spojeném království. „Zákazníci již dostávají více zásilek ve snadno recyklovatelném papíře a kartonu a my budeme nadále inovovat a hledat způsoby, jak používat udržitelnější obaly.“ 

Amazon chce jít příkladem ostatním prodejcům 

Programy společnosti Amazon vybízejí prodejce, aby své produkty balili do snadno otevíratelného materiálu, který je 100% recyklovatelný a připravený k odeslání zákazníkům bez dalších obalů Amazonu. Společnost testuje obaly ve specializované moderní laboratoři a v distribučních centrech po celém světě s cílem identifikovat konkrétní kroky, které mohou prodejci podniknout ke zlepšení svých obalů a zajistit, aby byly výrobky chráněny až ke dveřím zákazníka. 

Společnost Amazon, která se chce stát hnacím motorem a zároveň součástí této změny, již spustila provoz svých prvních elektrických nákladních vozidel s cílem snížit emise oxidu uhličitého.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků
4min. doba čtení

E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků

Českou e-commerce, která v posledních dvou letech zaznamenala výrazný pokles, čeká letos oživení a návrat k udržitelnému růstu. Největší podíl na tržbách pochopitelně vykazuje dražší zboží z kategorií jako elektronika, nářadí či stavební materiály, jak vyplynulo z analýzy společnosti Upgates.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+