2 min. doba čtení

Amazon přestane ve Spojeném království používat plastové tašky

Společnost Amazon UK nedávno oznámila, že přestane balit výrobky do jednorázových plastových tašek. Tuto alternativu nahradí recyklovatelnými kartonovými obálkami a papírovými taškami pro zásilky opouštějící její distribuční centra.

Amazon přestane ve Spojeném království používat plastové tašky

Krok směrem k udržitelnosti

Společnost Amazon, která má ve Spojeném království velké zastoupení, byla před časem podrobena velké kritice. Ta zaznívá v souvislosti s množstvím odpadu, který produkuje ze svých obalů. Společnost na to reagovala prohlášením, že snížila hmotnost obalů na jednu zásilku o 36 %, čímž eliminuje jeden milion tun materiálu. 

V situaci, kdy se na celém světě výrazně rozšiřuje online obchodování a spotřebitelé se navíc stále více zajímají o životní prostředí, začínají společnosti klást důraz na udržitelnost.

„V naší dodavatelské síti jsme provedli změny, které nám umožňují odstranit jednorázové plastové tašky na doručování ve Spojeném království,“ řekl John Boumphrey, Country Manager společnosti Amazon ve Spojeném království. „Zákazníci již dostávají více zásilek ve snadno recyklovatelném papíře a kartonu a my budeme nadále inovovat a hledat způsoby, jak používat udržitelnější obaly.“ 

Amazon chce jít příkladem ostatním prodejcům 

Programy společnosti Amazon vybízejí prodejce, aby své produkty balili do snadno otevíratelného materiálu, který je 100% recyklovatelný a připravený k odeslání zákazníkům bez dalších obalů Amazonu. Společnost testuje obaly ve specializované moderní laboratoři a v distribučních centrech po celém světě s cílem identifikovat konkrétní kroky, které mohou prodejci podniknout ke zlepšení svých obalů a zajistit, aby byly výrobky chráněny až ke dveřím zákazníka. 

Společnost Amazon, která se chce stát hnacím motorem a zároveň součástí této změny, již spustila provoz svých prvních elektrických nákladních vozidel s cílem snížit emise oxidu uhličitého.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+