2 min. doba čtení

Amazon pomáhá snižovat emise uhlíku v Londýně. Doručování zásilek na e-kolech

Společnost Amazon oznámila otevření svého prvního centra mikromobility. Centrum se nachází v londýnské čtvrti Hackney a k tisícům elektrických dodávek přidá i elektrokola.

Amazon pomáhá snižovat emise uhlíku v Londýně. Doručování zásilek na e-kolech

Elektrokola místo běžných dodávek

Společnost Amazon spouští flotilu elektrokol a tým pěších doručovatelů, kteří nahradí tisíce dodávek na londýnských silnicích.Internetový prodejce otevírá své první centrum „mikromobility“ a díky nové flotile elektromobilů může doručit 5 milionů zásilek ročně. Provoz kol však bude na bedrech partnerských společností, nikoli Amazonu. V rámci snahy o snížení emisí uhlíku plánuje Amazon vybudovat další taková centra po celém Spojeném království.

John Boumphrey, manažer společnosti Amazon ve Velké Británii, řekl: „Společnost Amazon usiluje o globální budoucnost s nulovými emisemi uhlíku. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je transformace našich dopravních sítí. Naše nová elektrokola, chodítka a rostoucí flotila elektrických doručovacích vozidel nám v nadcházejících měsících pomohou doručit zákazníkům v Londýně a ve Spojeném království více zásilek s nulovými emisemi než kdykoli předtím.“

Mete Coban, člen kabinetu rady Hackney pro životní prostředí a dopravu, plán uvítal. „Chceme-li dosáhnout čisté nulové emise, je řešení emisí z dopravy klíčové. Jsme rádi, že jsme mohli spolupracovat se společností Amazon a podpořit její úsilí o odstranění tradičních dodávek z ulic a jejich nahrazení elektronickými vozidly. To pomůže snížit emise a zlepšit kvalitu ovzduší nejen pro obyvatele Hackney,“ řekl Coban.

Tento krok přichází v době, kdy se v Londýně šíří iniciativa za snížení uhlíkové stopy. Díky pobídkám britské vlády a nové infrastruktuře můžete na kolech potkat roznašeče piva nebo mléka a dokonce i instalatéry.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe