2 min. doba čtení

Amazon otevře své první fulfillment centrum v Turecku

Americký maloobchodní prodejce Amazon oznámil investici ve výši více než 100 milionů USD do vybudování svého prvního fulfillment centra v tureckém Istanbulu. 

Amazon otevře své první fulfillment centrum v Turecku

Centrum pomůže především malým podnikatelům a vytvoří nová pracovní místa 

Společnost Amazon oznámila otevření svého prvního fulfillment centra v Istanbulu, které pomůže uspokojit rostoucí poptávku zákazníků v Turecku. Konkrétně investice činí více než 100 milionů dolarů.

Tento krok je důležitým mezníkem pro turecký e-commerce. Mnozí maloobchodní prodejci tak budou moci expandovat a rozšířit své podnikání na mezinárodní úroveň. Otevření centra je zatím naplánováno na podzim letošního roku. 

Očekává se, že istanbulské centrum vytvoří během prvního roku provozu 1 000 pracovních míst a zároveň podpoří „rychlé a spolehlivé“ doručování. Společnost již začala s náborem pracovníků na různé pozice včetně inženýrů, pracovníků v oblasti lidských zdrojů (HR) a informačních technologií (IT). 

Spokojenost na obou stranách

Viceprezident společnosti Amazon Europe Stefano Perego vyjádřil spokojenost: „Jsme moc rádi, že otevíráme naše první centrum v Istanbulu, čímž dokazujeme náš závazek vůči lidem a komunitám v Turecku. Jsme nadšeni, že můžeme vytvořit celkově 1 000 nových pracovních míst, která nabízejí konkurenceschopné mzdy, vynikající benefity a moderní, bezpečné a zajímavé pracovní prostředí.“ 

Prezident investičního úřadu tureckého předsednictví Ahmet Burak Dağlıoğlu řekl: „Tato investice je velmi důležitá pro stále se rozvíjející logistickou infrastrukturu naší země a pro sektor elektronického obchodu, který během pandemie dynamicky rostl.“ 

„Centrum je důkazem našeho závazku vůči Turecku a umožní mnoha nezávislým prodejcům rozšířit svou působnost na domácím a mezinárodním trhu.“

V souladu se svým závazkem dosáhnout nulových emisí oxidu uhličitého do roku 2040, bude centrum poháněno výlučně elektrickou energií včetně systémů vytápění a přípravy teplé vody. Společnost Amazon se totiž vyhýbá používání fosilních paliv a energetická účinnost patří mezi její nejvyšší priority.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+