2min. doba čtení

Amazon otevře své první fulfillment centrum v Turecku

Americký maloobchodní prodejce Amazon oznámil investici ve výši více než 100 milionů USD do vybudování svého prvního fulfillment centra v tureckém Istanbulu. 

Amazon otevře své první fulfillment centrum v Turecku

Centrum pomůže především malým podnikatelům a vytvoří nová pracovní místa 

Společnost Amazon oznámila otevření svého prvního fulfillment centra v Istanbulu, které pomůže uspokojit rostoucí poptávku zákazníků v Turecku. Konkrétně investice činí více než 100 milionů dolarů.

Tento krok je důležitým mezníkem pro turecký e-commerce. Mnozí maloobchodní prodejci tak budou moci expandovat a rozšířit své podnikání na mezinárodní úroveň. Otevření centra je zatím naplánováno na podzim letošního roku. 

Očekává se, že istanbulské centrum vytvoří během prvního roku provozu 1 000 pracovních míst a zároveň podpoří „rychlé a spolehlivé“ doručování. Společnost již začala s náborem pracovníků na různé pozice včetně inženýrů, pracovníků v oblasti lidských zdrojů (HR) a informačních technologií (IT). 

Spokojenost na obou stranách

Viceprezident společnosti Amazon Europe Stefano Perego vyjádřil spokojenost: „Jsme moc rádi, že otevíráme naše první centrum v Istanbulu, čímž dokazujeme náš závazek vůči lidem a komunitám v Turecku. Jsme nadšeni, že můžeme vytvořit celkově 1 000 nových pracovních míst, která nabízejí konkurenceschopné mzdy, vynikající benefity a moderní, bezpečné a zajímavé pracovní prostředí.“ 

Prezident investičního úřadu tureckého předsednictví Ahmet Burak Dağlıoğlu řekl: „Tato investice je velmi důležitá pro stále se rozvíjející logistickou infrastrukturu naší země a pro sektor elektronického obchodu, který během pandemie dynamicky rostl.“ 

“Centrum je důkazem našeho závazku vůči Turecku a umožní mnoha nezávislým prodejcům rozšířit svou působnost na domácím a mezinárodním trhu.”

V souladu se svým závazkem dosáhnout nulových emisí oxidu uhličitého do roku 2040, bude centrum poháněno výlučně elektrickou energií včetně systémů vytápění a přípravy teplé vody. Společnost Amazon se totiž vyhýbá používání fosilních paliv a energetická účinnost patří mezi její nejvyšší priority.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+