Čínští prodejci budou moci zasílat zboží přímo americkým spotřebitelům. Amazon slibuje dodání v rozsahu devět až jedenáct dní. Výrobky by se měly začít přijímat na podzim letošního roku, přesné spuštění jejich prodeje ještě nebylo oficiálně oznámeno.
„Obchod by přímo konkuroval Temu a Shein, dvěma novým e-commerce stránkám s vazbami na Čínu, které si v USA získaly popularitu,“ uvádí CNBC.
Strategie Amazonu zahrnuje prezentaci neznačkových položek v ceně do 20 dolarů, jako jsou masážní přístroje na obličej či obaly na telefony. Stejně jako Shein, i tato iniciativa má prodejcům přinést úsporu nákladů a položky chce vyrábět v malých sériích. Větší várky se tvoří v případě vyšší poptávky po konkrétních kouscích.
Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.