2 min. doba čtení

Amazon našel vlastní cestu jak se vypořádat s levným čínským zbožím. Bude jej prodávat také

Společnost Amazon nedávno sjednávala podmínky s čínskými prodejci. Na setkání představila plány ohledně vytvoření nového obchodu s levným oblečením, domácím zbožím a dalšími položkami. Cílem je přímo konkurovat populárním e-commerce platformám Temu a Shein.

Amazon našel vlastní cestu jak se vypořádat s levným čínským zbožím. Bude jej prodávat také
Zdroj: Depositphotos

Čínští prodejci budou moci zasílat zboží přímo americkým spotřebitelům. Amazon slibuje dodání v rozsahu devět až jedenáct dní. Výrobky by se měly začít přijímat na podzim letošního roku, přesné spuštění jejich prodeje ještě nebylo oficiálně oznámeno.

„Obchod by přímo konkuroval Temu a Shein, dvěma novým e-commerce stránkám s vazbami na Čínu, které si v USA získaly popularitu,“ uvádí CNBC.

Strategie Amazonu zahrnuje prezentaci neznačkových položek v ceně do 20 dolarů, jako jsou masážní přístroje na obličej či obaly na telefony. Stejně jako Shein, i tato iniciativa má prodejcům přinést úsporu nákladů a položky chce vyrábět v malých sériích. Větší várky se tvoří v případě vyšší poptávky po konkrétních kouscích.

Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?
4 min. doba čtení

Zdraví na prvním místě i v e-commerce: Jak využít rostoucí poptávky po fitness produktech?

Spotřebitelské návyky se dlouhodobě mění ve prospěch zdraví a wellness. Počet lidí, kteří investují do svého zdraví, roste. A to vytváří nové příležitosti pro e-commerce značky. Analýza společností Experian a Reward, vychází z více než 1,4 miliardy kartových transakcí a ukazuje, že výdaje na fitness a výživu meziročně vzrostly o 6 %. Prodejci, kteří se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+