2 min. doba čtení

Amazon našel vlastní cestu jak se vypořádat s levným čínským zbožím. Bude jej prodávat také

Společnost Amazon nedávno sjednávala podmínky s čínskými prodejci. Na setkání představila plány ohledně vytvoření nového obchodu s levným oblečením, domácím zbožím a dalšími položkami. Cílem je přímo konkurovat populárním e-commerce platformám Temu a Shein.

Amazon našel vlastní cestu jak se vypořádat s levným čínským zbožím. Bude jej prodávat také
Zdroj: Depositphotos

Čínští prodejci budou moci zasílat zboží přímo americkým spotřebitelům. Amazon slibuje dodání v rozsahu devět až jedenáct dní. Výrobky by se měly začít přijímat na podzim letošního roku, přesné spuštění jejich prodeje ještě nebylo oficiálně oznámeno.

„Obchod by přímo konkuroval Temu a Shein, dvěma novým e-commerce stránkám s vazbami na Čínu, které si v USA získaly popularitu,“ uvádí CNBC.

Strategie Amazonu zahrnuje prezentaci neznačkových položek v ceně do 20 dolarů, jako jsou masážní přístroje na obličej či obaly na telefony. Stejně jako Shein, i tato iniciativa má prodejcům přinést úsporu nákladů a položky chce vyrábět v malých sériích. Větší várky se tvoří v případě vyšší poptávky po konkrétních kouscích.

Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+