1 min. doba čtení

Amazon investuje 120 milionů dolarů do satelitů

Společnost založená Jeffem Bezosem tvrdí, že její projekt Kuiper zajistí rychlé a cenově dostupné širokopásmové připojení po celém světě.

Amazon investuje 120 milionů dolarů do satelitů

Amazon chce konkurovat Starlinku

Americký internetový gigant Amazon oznámil, že investuje 120 milionů dolarů do výstavby zařízení na stavbu satelitů v Kennedyho vesmírném středisku NASA v rámci svých plánů na spuštění vesmírné internetové služby, která by měla konkurovat službě Starlink společnosti SpaceX Elona Muska.

Společnost založená Jeffem Bezosem tvrdí, že její projekt Kuiper zajistí rychlé a cenově dostupné širokopásmové připojení po celém světě. Očekává se, že internetová síť Kuiper doplní webové služby společnosti Amazon.

Společnost Amazon plánuje dokončit stavbu v Kennedyho vesmírném středisku na Floridě do konce roku 2024 s cílem dodat první várku satelitů v druhé polovině roku 2025.

“Máme ambiciózní plán zahájit v příštím roce plnohodnotnou výrobu Kuiperu a první pilotní projekty pro zákazníky a toto nové zařízení bude hrát klíčovou roli,” řekl Steve Metayer, viceprezident společnosti Kuiper Production Operations.

Společnost SpaceX Elona Muska vypustila v roce 2019 první várku z více než 3 700 provozních družic Starlink a je zdaleka největším hráčem v tomto rozvíjejícím se odvětví.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+