2 min. doba čtení

AliExpress pohořel, Miravia přichází. Alibaba investuje ve Španělsku

Tržiště AliExpress v Evropě propadlo a Alibaba se o to pokouší podruhé.  Singapurská dceřiná společnost tohoto gigantu spustila ve Španělsku tržiště Miravia.

AliExpress pohořel, Miravia přichází. Alibaba investuje ve Španělsku

Alibaba míří do Evropy

Podle údajů předložených singapurskému úřadu pro regulaci účetnictví a podnikání stojí za společností Miravia společnost Arise Operating E-commerce Private Limited, která má stejnou adresu jako společnost Lazada. V září jsme informovali, že Alibaba se chystá do Evropy prostřednictvím společnosti Lazada.

Spuštění tržiště Miravia přichází poté, co společnost Lazada získala 912,5 milionu USD a 378 milionů USD ve financování od své mateřské společnosti Alibaba. V té době bylo oznámeno, že společnost Lazada plánuje expanzi do Evropy, což by byl její první velký podnik mimo Asii.

Šachovnice se zaměstnanci a exkluzivní partnerství

Společnost Miravia na sociální síti LinkedIn uvedla, že má přibližně 76 zaměstnanců. Patří mezi ně Aidan An, bývalý výkonný viceprezident společnosti Lazada, který působí jako produktový ředitel společnosti Miravia. Ostatní zaměstnanci společnosti Lazada, stejně jako zaměstnanci společnosti AliExpress, jsou nyní zaměstnanci společnosti Miravia.

V jejich čele stojí Yann Fontaine, generální ředitel společnosti Miravia a bývalý obchodní ředitel thajské společnosti Crea.

Fontaine na síti LinkedIn uvedl, že tuto pozici zastává od dubna 2022. Do té doby pracoval na rozvoji strategie společnosti Miravia pro evropský trh. Generální ředitel rovněž uvedl, že společnost navázala partnerství se značkami, jako jsou L’Oréal, P&G, Unilever, Lacoste a Xiaomi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge