2 min. doba čtení

Alibaba představuje Aidge: umělá inteligence chce zefektivnit obchodní operace

Alibaba International přináší nový projekt Aidge. Jedná se o sadu rozhraní API zaměřených na obchod, která využívají umělou inteligenci k optimalizaci globálních operací společností.

Alibaba představuje Aidge: umělá inteligence chce zefektivnit obchodní operace
Zdroj: Alibaba International

Cílem novinky je pomoci malým a středním podnikům překonat jazykové a kulturní bariéry a zároveň řešit obtíže, kterým čelí při získávání schopností v oblasti designu, marketingu a služeb zákazníkům. Interní údaje společnosti Alibaba International ukazují, že Aidge dokázalo zlepšit míru konverze objednávek, spokojenost zákazníků a efektivitu malých a středních podniků.

Od elektronického obchodu k malým a středním podnikům

“Malé a střední podniky zapojené do globálního obchodu čelí mnoha výzvám, jako jsou jazykové a kulturní bariéry, vysoké náklady na marketing a získávání uživatelů a nedostatek talentů,” uvedl Kaifu Zhang, viceprezident společnosti Alibaba International, který vede iniciativy společnosti v oblasti umělé inteligence.

Aidge představuje několik agentů s umělou inteligencí, kteří jsou vybaveni tak, aby pomohli větším společnostem s konverzí prodeje, řízením zákaznických služeb nebo optimalizací pro vyhledávače.

V současné době mohou obchodníci využívat Aidge na platformách elektronického obchodování společnosti Alibaba International a společnost plánuje rozšířit své služby na další malé a střední podniky prostřednictvím partnerství s poskytovateli služeb elektronického obchodování SaaS.

Plány na transformaci světového obchodu

Během pilotní fáze plánuje Alibaba International otestovat více než 15 rozhraní API se softwarovými partnery v režimu SaaS a ISV. Tato rozhraní API pokrývají různé aspekty globálního obchodu, jako jsou znalosti zákazníků, lokalizace obsahu, marketing, design a služby zákazníkům.

Aidge je založen na rozsáhlých lingvistických modelech a modelech počítačového vidění vyvinutých přímo společností Alibaba International. Modely byly vyškoleny na rozsáhlých datech společnosti z globálních operací elektronického obchodování s cílem zlepšit výkonnost podniku a snížit náklady.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+