Cílem novinky je pomoci malým a středním podnikům překonat jazykové a kulturní bariéry a zároveň řešit obtíže, kterým čelí při získávání schopností v oblasti designu, marketingu a služeb zákazníkům. Interní údaje společnosti Alibaba International ukazují, že Aidge dokázalo zlepšit míru konverze objednávek, spokojenost zákazníků a efektivitu malých a středních podniků.
Od elektronického obchodu k malým a středním podnikům
“Malé a střední podniky zapojené do globálního obchodu čelí mnoha výzvám, jako jsou jazykové a kulturní bariéry, vysoké náklady na marketing a získávání uživatelů a nedostatek talentů,” uvedl Kaifu Zhang, viceprezident společnosti Alibaba International, který vede iniciativy společnosti v oblasti umělé inteligence.
Aidge představuje několik agentů s umělou inteligencí, kteří jsou vybaveni tak, aby pomohli větším společnostem s konverzí prodeje, řízením zákaznických služeb nebo optimalizací pro vyhledávače.
V současné době mohou obchodníci využívat Aidge na platformách elektronického obchodování společnosti Alibaba International a společnost plánuje rozšířit své služby na další malé a střední podniky prostřednictvím partnerství s poskytovateli služeb elektronického obchodování SaaS.
Plány na transformaci světového obchodu
Během pilotní fáze plánuje Alibaba International otestovat více než 15 rozhraní API se softwarovými partnery v režimu SaaS a ISV. Tato rozhraní API pokrývají různé aspekty globálního obchodu, jako jsou znalosti zákazníků, lokalizace obsahu, marketing, design a služby zákazníkům.
Aidge je založen na rozsáhlých lingvistických modelech a modelech počítačového vidění vyvinutých přímo společností Alibaba International. Modely byly vyškoleny na rozsáhlých datech společnosti z globálních operací elektronického obchodování s cílem zlepšit výkonnost podniku a snížit náklady.