2 min. doba čtení

Alexander Montchovsky nastupuje do Notino jako brand marketing director

Do Notino přichází nová tvář. Alexander Montchovsky se připojil k týmu Notino jako brand marketing director a přináší s sebou více než dvě desetiletí zkušeností v oblasti e-commerce a digitálního marketingu z Kanady, Švýcarska a střední Evropy.

Alexander Montchovsky nastupuje do Notino jako brand marketing director

Dvacet let zkušeností

Alexander Montchovsky zahájil svou kariéru v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu před dvaceti lety a od té doby prošel řadou klíčových manažerských pozic. Mezi jeho významné zastávky patří Studio Moderna, Stilago (jako součást skupiny Klingel GmbH) a dokonce i obří Amazon. Jeho kariéra zahrnovala také cenné zkušenosti v kanadské finanční skupině TD Bank, kde pracoval v oddělení správy investic, a jako Brand Associate v luxusním pánském obchodě Harry Rosen, který prodává prestižní značky jako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho dalších.

Toto jmenování posiluje Notinovu pozici v oblasti brandingu a marketingu v době, kdy digitální marketing hraje klíčovou roli při zvyšování povědomí o značce a rozvoji online obchodování. Nový brand marketing director Alexander Montchovsky přináší do společnosti Notino nejen své bohaté zkušenosti, ale také nadšený přístup k inovacím a růstu značky.

Radek Ondrášík zůstává na pozici marketingového ředitele společnosti Notino a bude i nadále hrát důležitou roli ve strategickém rozvoji společnosti.

S touto posilou ve svém týmu se Notino připravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálního marketingu a je odhodláno dále rozvíjet svou pozici jednoho z lídrů na trhu s kosmetikou a parfémy v Čechách i v Evropě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025
4 min. doba čtení

10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025

Evropský e-commerce se připravuje na nové trendy, které jej v roce 2025 čekají. Skloňuje se například automatizace poháněná umělou inteligencí či udržitelné postupy. Tyto změny slibují revoluci v nakupování spotřebitelů a jak firmy fungují. S využitím umělé inteligence a rychle rostoucími trhy s AR/VR, spolu se silným tlakem na udržitelnost, kde 68 % spotřebitelů upřednostňuje […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet
2 min. doba čtení

Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet

Čechům se postupně vrací chuť nakupovat, přestože důraz na ceny a kontrolu výdajů zůstává vysoký. Mnozí zákazníci pečlivě zvažují každý nákup, avšak často ruší nebo odkládají naplánované výdaje. Běžnou součástí nákupního procesu se staly slevy. Ty zákazníci vyhledávají, ale podle panelu společnosti SkipPay by nakoupili i bez nich.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+