Dvacet let zkušeností
Alexander Montchovsky zahájil svou kariéru v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu před dvaceti lety a od té doby prošel řadou klíčových manažerských pozic. Mezi jeho významné zastávky patří Studio Moderna, Stilago (jako součást skupiny Klingel GmbH) a dokonce i obří Amazon. Jeho kariéra zahrnovala také cenné zkušenosti v kanadské finanční skupině TD Bank, kde pracoval v oddělení správy investic, a jako Brand Associate v luxusním pánském obchodě Harry Rosen, který prodává prestižní značky jako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho dalších.
Toto jmenování posiluje Notinovu pozici v oblasti brandingu a marketingu v době, kdy digitální marketing hraje klíčovou roli při zvyšování povědomí o značce a rozvoji online obchodování. Nový brand marketing director Alexander Montchovsky přináší do společnosti Notino nejen své bohaté zkušenosti, ale také nadšený přístup k inovacím a růstu značky.
Radek Ondrášík zůstává na pozici marketingového ředitele společnosti Notino a bude i nadále hrát důležitou roli ve strategickém rozvoji společnosti.
S touto posilou ve svém týmu se Notino připravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálního marketingu a je odhodláno dále rozvíjet svou pozici jednoho z lídrů na trhu s kosmetikou a parfémy v Čechách i v Evropě.