2min. doba čtení

Alexander Montchovsky nastupuje do Notino jako brand marketing director

Do Notino přichází nová tvář. Alexander Montchovsky se připojil k týmu Notino jako brand marketing director a přináší s sebou více než dvě desetiletí zkušeností v oblasti e-commerce a digitálního marketingu z Kanady, Švýcarska a střední Evropy.

Alexander Montchovsky nastupuje do Notino jako brand marketing director

Dvacet let zkušeností

Alexander Montchovsky zahájil svou kariéru v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu před dvaceti lety a od té doby prošel řadou klíčových manažerských pozic. Mezi jeho významné zastávky patří Studio Moderna, Stilago (jako součást skupiny Klingel GmbH) a dokonce i obří Amazon. Jeho kariéra zahrnovala také cenné zkušenosti v kanadské finanční skupině TD Bank, kde pracoval v oddělení správy investic, a jako Brand Associate v luxusním pánském obchodě Harry Rosen, který prodává prestižní značky jako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho dalších.

Toto jmenování posiluje Notinovu pozici v oblasti brandingu a marketingu v době, kdy digitální marketing hraje klíčovou roli při zvyšování povědomí o značce a rozvoji online obchodování. Nový brand marketing director Alexander Montchovsky přináší do společnosti Notino nejen své bohaté zkušenosti, ale také nadšený přístup k inovacím a růstu značky.

Radek Ondrášík zůstává na pozici marketingového ředitele společnosti Notino a bude i nadále hrát důležitou roli ve strategickém rozvoji společnosti.

S touto posilou ve svém týmu se Notino připravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálního marketingu a je odhodláno dále rozvíjet svou pozici jednoho z lídrů na trhu s kosmetikou a parfémy v Čechách i v Evropě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN
3min. doba čtení

Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN

V době, kdy digitální transformace mění podobu globální ekonomiky, se stále častěji zkoumají důsledky tohoto rychlého posunu pro životní prostředí. Zpráva o digitální ekonomice, za kterou stojí OSN, se zaměřuje na tento zásadní problém a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologický pokrok s udržitelností životního prostředí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU
3min. doba čtení

Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU

Čínský prodejce rychlé módy Shein zaznamenal obrovský růst a očekává se, že ještě letos vstoupí na londýnskou burzu. Evropští úředníci jsou však znepokojeni agresivními strategiemi společnosti v oblasti oslovování zákazníků. Jednou z nich je hra Shein, která poskytuje bezplatné produkty výměnou za doporučení nových uživatelů do aplikace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+