1 min. doba čtení

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Společnost Berlin Brands Group, která se teprve loni stala jednorožcem, musela propustit 10 % svých zaměstnanců. Celkem německý agregátor propustí přibližně sto zaměstnanců.

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Pro agregátory nastává bod zlomu 

Během posledních dvou let celý e-commerce exponenciálně rostl, ale nyní růst zpomaluje. Namísto agresivního růstu se Berlin Brands Group zaměří na ziskovost. 

V rozhovoru pro německý deník Handelsblatt, Peter Chaljawski, zakladatel společnosti Berlin Brands Group (BBG), řekl, že pro agregátory trhů právě teď nastává zlomový bod. Obchodní model se často zaměřuje na zajištění dalšího růstu získaných značek. Ale realita je oproti očekáváním jiná a společnosti musí snižovat náklady.

BBG je největším agregátorem v Evropě 

V uplynulých letech společnost získala téměř miliardu dolarů na akvizice značek elektronického obchodu a rozvoj mezinárodní logistické sítě. V Evropě je Berlin Brands Group největší společností pro akvizici prodejců, kteří prodávají přes Amazon. 

Podle společnosti Marketplace Pulse, která pravidelně provádí průzkum agregátorů, existuje na celém světě přibližně sto start-upů s tímto zaměřením. Celkově disponují částkou téměř 15 miliard dolarů, které mohou investovat do značek prodávajících na online tržištích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+