1min. doba čtení

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Společnost Berlin Brands Group, která se teprve loni stala jednorožcem, musela propustit 10 % svých zaměstnanců. Celkem německý agregátor propustí přibližně sto zaměstnanců.

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Pro agregátory nastává bod zlomu 

Během posledních dvou let celý e-commerce exponenciálně rostl, ale nyní růst zpomaluje. Namísto agresivního růstu se Berlin Brands Group zaměří na ziskovost. 

V rozhovoru pro německý deník Handelsblatt, Peter Chaljawski, zakladatel společnosti Berlin Brands Group (BBG), řekl, že pro agregátory trhů právě teď nastává zlomový bod. Obchodní model se často zaměřuje na zajištění dalšího růstu získaných značek. Ale realita je oproti očekáváním jiná a společnosti musí snižovat náklady.

BBG je největším agregátorem v Evropě 

V uplynulých letech společnost získala téměř miliardu dolarů na akvizice značek elektronického obchodu a rozvoj mezinárodní logistické sítě. V Evropě je Berlin Brands Group největší společností pro akvizici prodejců, kteří prodávají přes Amazon. 

Podle společnosti Marketplace Pulse, která pravidelně provádí průzkum agregátorů, existuje na celém světě přibližně sto start-upů s tímto zaměřením. Celkově disponují částkou téměř 15 miliard dolarů, které mohou investovat do značek prodávajících na online tržištích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+