1 min. doba čtení

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Společnost Berlin Brands Group, která se teprve loni stala jednorožcem, musela propustit 10 % svých zaměstnanců. Celkem německý agregátor propustí přibližně sto zaměstnanců.

Agregátor Berlin Brands Group propustí 10 % zaměstnanců

Pro agregátory nastává bod zlomu 

Během posledních dvou let celý e-commerce exponenciálně rostl, ale nyní růst zpomaluje. Namísto agresivního růstu se Berlin Brands Group zaměří na ziskovost. 

V rozhovoru pro německý deník Handelsblatt, Peter Chaljawski, zakladatel společnosti Berlin Brands Group (BBG), řekl, že pro agregátory trhů právě teď nastává zlomový bod. Obchodní model se často zaměřuje na zajištění dalšího růstu získaných značek. Ale realita je oproti očekáváním jiná a společnosti musí snižovat náklady.

BBG je největším agregátorem v Evropě 

V uplynulých letech společnost získala téměř miliardu dolarů na akvizice značek elektronického obchodu a rozvoj mezinárodní logistické sítě. V Evropě je Berlin Brands Group největší společností pro akvizici prodejců, kteří prodávají přes Amazon. 

Podle společnosti Marketplace Pulse, která pravidelně provádí průzkum agregátorů, existuje na celém světě přibližně sto start-upů s tímto zaměřením. Celkově disponují částkou téměř 15 miliard dolarů, které mohou investovat do značek prodávajících na online tržištích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe