3min. doba čtení

Affiliate síť Dognet přináší publisherům návod na tvorbu katalogů XML

Vytvoření affiliate katalogu produktů nemusí být složité. Potřebujete jen přesné pokyny, jak zpracovat a nasadit  XML feed na svůj web. Proto affiliatte síť Dognet připravila nový speciální videokurz. Je navržen tak, aby publisherům otevřel dveře k efektivní práci s XML feedy. Skládá se ze 4 hodin výukových videí. Ty byly vytvořeny přímo na ukázkovém affiliate projektu postaveném na XML feedu.

Affiliate síť Dognet přináší publisherům návod na tvorbu katalogů XML

Proč katalog produktů?

Používání XML feedu inzerenty je jednou z oblíbených forem propagace produktů v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) získá více návštěvníků z katalogů produktů publishera nebo přes Google Shopping, což zvyšuje pravděpodobnost nákupu jeho produktu. Pro publishera je to poměrně snadný způsob propagace.

Nasloucháme dotazům našich publisherů a reagujeme na ně

Implementace a nasazení katalogu XML je pro začínající publishery složitější. Potřebují znát wordpress, SEO, analýzu klíčových slov, a to je může odradit. Proto jsme vytvořili podrobný VIDEOKURZ Katalog XML produktů krok za krokem. Jedná se o kompletního průvodce pro publishery, který umožňuje vytvořit jednoduchý nebo středně složitý katalog. Na všechny otázky najdou odpovědi na konkrétních příkladech.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

Kurz se skládá ze 14 kapitol, které na sebe navazují. Každému z nich je věnováno samostatné VIDEO se stručným popisem tématu a důležitých pojmů. Cílem kurzu je provést publishery všemi kroky, které budou potřebovat při vytváření katalogu produktů. Součástí je také prezentace ve formátu PPTX a PDF. Videa mají celkem 4 hodiny.

zdroj: Dognet

“S publisheři komunikujeme denně, víme přesně, s čím se potýkají. Nejčastěji se objevují dotazy týkající se implementace XML feedu. Chceme mít v naší síti kvalitní publisheri a pomáhat jim růst, proto jsme vytvořili tento videonávod, kde najdou podrobný postup s konkrétním příkladem.” Šimon Pavliščák, vedoucí oddělení affiliate managementu.

Kurz byl vytvořen zkušenými publishery

Výsledkem kurzu bylo vytvoření katalogu produktů obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisem tématu. Na tvorbě kurzu se podílelo několik zkušených publisherů, kteří se podělili o své know-how a vytvořili jej tak, aby byl srozumitelný pro všechny začínající publishery a poskytl jim relevantní informace.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

“Elektronický obchod zaznamenal v posledních letech dynamický růst. Zaznamenáváme také vyšší nárůst nových publisherů v síti. Pokud chceme mít na Slovensku kvalitní publishery a udržet tento rozvoj elektronického obchodování, musíme jim poskytnout zdroje informací, ke kterým budou mít snadný přístup a které budou s tímto rozvojem korespondovat,” vysvětluje Júlia Bačíková, Key relationship manager.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+