
Proč katalog produktů?
Používání XML feedu inzerenty je jednou z oblíbených forem propagace produktů v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) získá více návštěvníků z katalogů produktů publishera nebo přes Google Shopping, což zvyšuje pravděpodobnost nákupu jeho produktu. Pro publishera je to poměrně snadný způsob propagace.
Nasloucháme dotazům našich publisherů a reagujeme na ně
Implementace a nasazení katalogu XML je pro začínající publishery složitější. Potřebují znát wordpress, SEO, analýzu klíčových slov, a to je může odradit. Proto jsme vytvořili podrobný VIDEOKURZ Katalog XML produktů krok za krokem. Jedná se o kompletního průvodce pro publishery, který umožňuje vytvořit jednoduchý nebo středně složitý katalog. Na všechny otázky najdou odpovědi na konkrétních příkladech.

zdroj: Dognet
Chcem VIDEO KURZ
Kurz se skládá ze 14 kapitol, které na sebe navazují. Každému z nich je věnováno samostatné VIDEO se stručným popisem tématu a důležitých pojmů. Cílem kurzu je provést publishery všemi kroky, které budou potřebovat při vytváření katalogu produktů. Součástí je také prezentace ve formátu PPTX a PDF. Videa mají celkem 4 hodiny.

zdroj: Dognet
“S publisheři komunikujeme denně, víme přesně, s čím se potýkají. Nejčastěji se objevují dotazy týkající se implementace XML feedu. Chceme mít v naší síti kvalitní publisheri a pomáhat jim růst, proto jsme vytvořili tento videonávod, kde najdou podrobný postup s konkrétním příkladem.” Šimon Pavliščák, vedoucí oddělení affiliate managementu.
Kurz byl vytvořen zkušenými publishery
Výsledkem kurzu bylo vytvoření katalogu produktů obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisem tématu. Na tvorbě kurzu se podílelo několik zkušených publisherů, kteří se podělili o své know-how a vytvořili jej tak, aby byl srozumitelný pro všechny začínající publishery a poskytl jim relevantní informace.

zdroj: Dognet
Chcem VIDEO KURZ
“Elektronický obchod zaznamenal v posledních letech dynamický růst. Zaznamenáváme také vyšší nárůst nových publisherů v síti. Pokud chceme mít na Slovensku kvalitní publishery a udržet tento rozvoj elektronického obchodování, musíme jim poskytnout zdroje informací, ke kterým budou mít snadný přístup a které budou s tímto rozvojem korespondovat,” vysvětluje Júlia Bačíková, Key relationship manager.