3 min. doba čtení

Affiliate síť Dognet přináší publisherům návod na tvorbu katalogů XML

Vytvoření affiliate katalogu produktů nemusí být složité. Potřebujete jen přesné pokyny, jak zpracovat a nasadit  XML feed na svůj web. Proto affiliatte síť Dognet připravila nový speciální videokurz. Je navržen tak, aby publisherům otevřel dveře k efektivní práci s XML feedy. Skládá se ze 4 hodin výukových videí. Ty byly vytvořeny přímo na ukázkovém affiliate projektu postaveném na XML feedu.

Affiliate síť Dognet přináší publisherům návod na tvorbu katalogů XML

Proč katalog produktů?

Používání XML feedu inzerenty je jednou z oblíbených forem propagace produktů v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) získá více návštěvníků z katalogů produktů publishera nebo přes Google Shopping, což zvyšuje pravděpodobnost nákupu jeho produktu. Pro publishera je to poměrně snadný způsob propagace.

Nasloucháme dotazům našich publisherů a reagujeme na ně

Implementace a nasazení katalogu XML je pro začínající publishery složitější. Potřebují znát wordpress, SEO, analýzu klíčových slov, a to je může odradit. Proto jsme vytvořili podrobný VIDEOKURZ Katalog XML produktů krok za krokem. Jedná se o kompletního průvodce pro publishery, který umožňuje vytvořit jednoduchý nebo středně složitý katalog. Na všechny otázky najdou odpovědi na konkrétních příkladech.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

Kurz se skládá ze 14 kapitol, které na sebe navazují. Každému z nich je věnováno samostatné VIDEO se stručným popisem tématu a důležitých pojmů. Cílem kurzu je provést publishery všemi kroky, které budou potřebovat při vytváření katalogu produktů. Součástí je také prezentace ve formátu PPTX a PDF. Videa mají celkem 4 hodiny.

zdroj: Dognet

“S publisheři komunikujeme denně, víme přesně, s čím se potýkají. Nejčastěji se objevují dotazy týkající se implementace XML feedu. Chceme mít v naší síti kvalitní publisheri a pomáhat jim růst, proto jsme vytvořili tento videonávod, kde najdou podrobný postup s konkrétním příkladem.” Šimon Pavliščák, vedoucí oddělení affiliate managementu.

Kurz byl vytvořen zkušenými publishery

Výsledkem kurzu bylo vytvoření katalogu produktů obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisem tématu. Na tvorbě kurzu se podílelo několik zkušených publisherů, kteří se podělili o své know-how a vytvořili jej tak, aby byl srozumitelný pro všechny začínající publishery a poskytl jim relevantní informace.

zdroj: Dognet

Chcem VIDEO KURZ 

“Elektronický obchod zaznamenal v posledních letech dynamický růst. Zaznamenáváme také vyšší nárůst nových publisherů v síti. Pokud chceme mít na Slovensku kvalitní publishery a udržet tento rozvoj elektronického obchodování, musíme jim poskytnout zdroje informací, ke kterým budou mít snadný přístup a které budou s tímto rozvojem korespondovat,” vysvětluje Júlia Bačíková, Key relationship manager.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+