Proč katalog produktů?
Používání XML feedu inzerenty je jednou z oblíbených forem propagace produktů v affiliate marketingu. Inzerent (e-shop) získá více návštěvníků z katalogů produktů publishera nebo přes Google Shopping, což zvyšuje pravděpodobnost nákupu jeho produktu. Pro publishera je to poměrně snadný způsob propagace.
Nasloucháme dotazům našich publisherů a reagujeme na ně
Implementace a nasazení katalogu XML je pro začínající publishery složitější. Potřebují znát wordpress, SEO, analýzu klíčových slov, a to je může odradit. Proto jsme vytvořili podrobný VIDEOKURZ Katalog XML produktů krok za krokem. Jedná se o kompletního průvodce pro publishery, který umožňuje vytvořit jednoduchý nebo středně složitý katalog. Na všechny otázky najdou odpovědi na konkrétních příkladech.
Chcem VIDEO KURZ
Kurz se skládá ze 14 kapitol, které na sebe navazují. Každému z nich je věnováno samostatné VIDEO se stručným popisem tématu a důležitých pojmů. Cílem kurzu je provést publishery všemi kroky, které budou potřebovat při vytváření katalogu produktů. Součástí je také prezentace ve formátu PPTX a PDF. Videa mají celkem 4 hodiny.
“S publisheři komunikujeme denně, víme přesně, s čím se potýkají. Nejčastěji se objevují dotazy týkající se implementace XML feedu. Chceme mít v naší síti kvalitní publisheri a pomáhat jim růst, proto jsme vytvořili tento videonávod, kde najdou podrobný postup s konkrétním příkladem.” Šimon Pavliščák, vedoucí oddělení affiliate managementu.
Kurz byl vytvořen zkušenými publishery
Výsledkem kurzu bylo vytvoření katalogu produktů obyvacky-inspiracie.sk. Každá kapitola obsahuje video s popisem tématu. Na tvorbě kurzu se podílelo několik zkušených publisherů, kteří se podělili o své know-how a vytvořili jej tak, aby byl srozumitelný pro všechny začínající publishery a poskytl jim relevantní informace.
Chcem VIDEO KURZ
“Elektronický obchod zaznamenal v posledních letech dynamický růst. Zaznamenáváme také vyšší nárůst nových publisherů v síti. Pokud chceme mít na Slovensku kvalitní publishery a udržet tento rozvoj elektronického obchodování, musíme jim poskytnout zdroje informací, ke kterým budou mít snadný přístup a které budou s tímto rozvojem korespondovat,” vysvětluje Júlia Bačíková, Key relationship manager.