1 min. doba čtení

Adidas chce opustit Rusko, ale potřebuje se zbavit obchodů

Lze je prodat jednotlivcům nebo pronajmout. Podle generálního ředitele společnosti neexistuje žádný časový plán, ale čím dříve se tak stane, tím lépe.

Adidas chce opustit Rusko, ale potřebuje se zbavit obchodů
Zdroj: Depositphotos

Adidas pracuje na ukončení podnikání v Rusku

Německý výrobce sportovního zboží Adidas se stále snaží zbavit zhruba stovky prodejen v Rusku. Uvedl to generální ředitel Bjorn Gulden, podle něhož společnost pracuje na úplném ukončení svého podnikání v této zemi. “Máme asi sto prodejen, které nejsou v provozu a které byly samozřejmě nabídnuty na trhu,” řekl Gulden novinářům.

“Mohou být prodány jednotlivcům nebo mohou být pronajaty. Neexistuje pro to žádný časový plán, ale v současné době za ně platíme nájem, takže čím dříve se tak stane, tím lépe,” dodal.

Společnost Adidas se loni v říjnu rozhodla trvale ukončit podnikání v Rusku poté, co tam po zahájení ruské invaze na Ukrajinu v březnu loňského roku uzavřela všechny své prodejny a pozastavila online prodej.

V důsledku toho společnost zaúčtovala ztrátu ve výši 94 milionů eur, uvedla její výroční zpráva z března 2023.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů
5 min. doba čtení

Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů

Když značka vstoupí do online světa, stává se součástí nekonečného toku diskusí, trendů a memů. Některé přirozeně září, jiné se jen nejistě snaží najít své místo. Co však odlišuje ty, které dokážou zasáhnout správnou notu, od těch, které vyvolávají jen rozpaky? Podle studie Cultured je klíčem odvaha připojit se ke kultuře způsobem, který nejen pobaví, […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek
2 min. doba čtení

Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek

Podle rozsáhlého výzkumu společnosti Kantar, který analyzoval 20 000 značek v 540 kategoriích a na 54 trzích během deseti let, budování silných značek vyžaduje dva klíčové prvky – smysluplnost a jedinečnost. Výzkum označil diferenciaci značky za klíčový motor růstu, především při oslovování široké skupiny zákazníků.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+