Ecommerce Bridge
Online médium pro e-shopy, marketéry a všechny fanoušky ecommerce.
Novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z brandže.
LinkedIn Premium se rozšíří i na stránky společnosti
LinkedIn zavádí novou možnost předplatného, tentokrát se zaměřuje na firmy. Cílem balíčku je zvýšit viditelnost značky na platformě.
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]
Výkon ustupuje, králem kampaní je brand
Tradiční přístup zaměřený pouze na výkonnost marketingu ustupuje sofistikovanějšímu budování značky, poukazuje analýza společnosti Nest Commerce.
První kilometry Amazonu ke snížení emisí vedou přes železnici
Amazon plánuje spustit železniční službu pro přepravu produktů mezi distribučními centry v Itálii a Německu. Cílem iniciativy je výrazně snížit emise CO2.
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]
Síla 2-faktorového ověření v e-commerce je nezanedbatelná
E-commerce v současné době čelí dvojí výzvě – na jedné straně chce usnadnit bezproblémové transakce na místní i mezinárodní úrovni, ale zároveň se chce chránit před podvodnými aktivitami, které rostou nebývalým tempem.
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]
Ecommerce Bridge UPDATE 15/2024
Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.