4min. doba čtení

500 doplňků pro eShop za méně než obědové menu v Bratislavě? To umí jen BaseLinker

BaseLinker je na Slovensku zatím poměrně neznámý pojem. V Evropě patří k jedné z největších ecommerce platforem s více než 500 integracemi pro e-shopy, včetně českých, slovenských i zahraničních marketplaců, zásilkových i fakturačních služeb a skladů.

Radek Klouda Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
500 doplňků pro eShop za méně než obědové menu v Bratislavě? To umí jen BaseLinker

BaseLinker tento měsíc vstupuje na slovenský trh a je jasnou volbou pro e-shopy, které chtějí růst a prodávat víc, ale i pro ty, kteří chtějí fungování svého e-shopu zrychlit, zlevnit nebo bez problémů zvládnout prodeje bez stresu díky rozsáhlým automatizacím.

Například v Polsku, kde má BaseLinker napojenou téměř polovinu všech internetových obchodů na trhu, každý e-shop s BaseLinkerem zvýší svůj obrat v průměru o více než 70 % nebo tráví o 90 % méně času na fakturacích a tisku etiket.

BaseLinker je technologická firma, která vyvinula platformu, na kterou se e-Sshop jednoduše napojí a získá tak plný přístup na stovky online prodejních kanálů to vše bez jakékoliv znalosti IT.

Nemáte e-shop, ale chcete prodávat svoje produkty a služby online? Není problém

Mimo e-shopy BaseLinker zároveň nabídne kompletní řešení každému, kdo dnes prodává ve svém kamenném obchodě, má nějaký zajímavý produkt a chce zkusit prodávat online doma i v zahraničí. To vše včetně kompletní správy objednávek, skladu i odesílání zásilek, fakturací a to bez nutnosti vlastnit nebo tvořit internetový obchod.

A jak to celé vlastně funguje?

Na webu BaseLinkeru je ten úplně nejjednodušší formulář bez platebních údajů. Automaticky tím otevře bránu na všechny integrace na 14 dní zdarma, včetně průvodce a rozsáhlého centra podpory ke každé konkrétní integraci, kterou zvládne snad každý.

E-shop má možnost si automaticky stáhnout všechny potřebné produkty ze svého ecommerce do BaseLinkeru a jednoduše si vybrat, které produkty chce kde prodávat, jak je chce doručovat, fakturovat a komunikovat se zákazníkem.

BaseLinker z jednoho místa dohlédne na všechny objednávky, i kdyby e-shop prodával online na desítkách míst a platforma bude automaticky spravovat centrální sklad online. V praxi to znamená, že když se produkt prodá třeba na Amazonu, automaticky se hned stáhne z nabídek všech ostatních marketplaců na světě.

BaseLinker objednávky rozdělí různým dopravcům, vyfakturuje, vytiskne etikety a bude sledovat zásilky až ke koncovému zákazníkovi a vše synchronizuje i s e-shopem na jedno kliknutí.

Další velikou přidanou hodnotou je možnost automatizovat rutinní procesy na objednávkách, změnách stavů, skladu, fakturaci nebo komunikaci směrem ke klientovi a přepravci. BaseLinker má opravdu širokou paletu automatických funkcí, které si každý může nastavit podle sebe.

Pokud si e-shop není jistý, zda integrace zvládne sám, je k dispozici rozsáhlá podpora, která s nastavením ochotně pomůže, případně klientovi ušije BaseLinker na míru externí partner.

Jaké má BaseLinker ambice?

Cílem je nabídnout české a slovenské ecommerce bezkonkurenčně nejlepší řešení co do počtu a rozsahu integrací a zároveň zůstat výrazně nejlevnější platformou svého druhu na trhu.

 „BaseLinker centralizuje do jednoho rozhraní všechny funkce nezbytné pro online podnikání. Každý, kdo se zdarma zaregistruje, získá ihned automaticky neomezený přístup na všechny naše integrace, které jsou součástí jediného systému. Po uplynutí zkušební doby mohou klienti přejít na plnou placenou verzi od 9EUR za měsíc bez omezení použití a klienti navíc automaticky získají přístup na všechny budoucí integrace, které BaseLinker vyvíjí. Stále totiž přidáváme oblíbené integrace a to rychlostí 2-3 nových doplňků každý týden,” dodává k plánům Radek Klouda, CEO BaseLinkeru pro Českou republiku a Slovensko.

Plány regionální expanze společnosti zahrnují trhy v Rumunsku, Maďarsku, Německu, UK, US a Brazílii. Je to velmi ambiciózní plán vycházející z úspěchu a z obliby, kterou platforma již v regionu má, protože svým klientům poskytuje mnoho konkrétních konkurenčních výhod“, doplňuje Klouda.

Sdílet článek
Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
BaseLinker
Tento článek ti přináší

BaseLinker

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi
8min. doba čtení

8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi

Feedy zůstávají pro mnoho e-shopů atraktivní volbou produktového propojení v rámci online expanze na nové trhy. Jak s feedy pracovat efektivně a na co si dát pozor? Objevte svět produktových feedů a zjistěte, jak specializované aplikace mění pravidla hry ve správě feedů a usnadňují digitální expanzi e-shopů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+