4P označuje anglické pojmy product, prize, promotion, place. Je to strategie, při které se vytváří portfolio produktů, tedy nabídka organizace. Jako první je produkt, který se bude prodávat, a to z hlediska ceny, kvality nebo různých dalších atributů týkajících se daného produktu nebo služby. Prize označuje cenu, ať už zboží, nebo i všeobecné hospodaření firmy. Promotion je propagace zboží a place označuje způsob distribuce, kterým se dostane výrobek k zákazníkům.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]