Model 4A označuje marketingovou strategii, pomocí které se zjistí, zda se vyplatí daný produkt nebo službu nabídnout skupině zákazníků. Prvním bodem je affordability, tedy cenová dostupnost, která je zejména z pohledu zákazníka. Druhým je availability, a tedy celková dostupnost, jakým způsobem reklamy může značka oslovit zákazníka. Dalším bodem je awareness, což označuje povědomí o produktu. Posledním bodem je acceptability, a tedy přijatelnost, ať už jde o povědomí o daném produktu, nebo ochota vyzkoušet produkt či službu.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]