Model 4A označuje marketingovou strategii, pomocí které se zjistí, zda se vyplatí daný produkt nebo službu nabídnout skupině zákazníků. Prvním bodem je affordability, tedy cenová dostupnost, která je zejména z pohledu zákazníka. Druhým je availability, a tedy celková dostupnost, jakým způsobem reklamy může značka oslovit zákazníka. Dalším bodem je awareness, což označuje povědomí o produktu. Posledním bodem je acceptability, a tedy přijatelnost, ať už jde o povědomí o daném produktu, nebo ochota vyzkoušet produkt či službu.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]