Model 4A označuje marketingovou strategii, pomocí které se zjistí, zda se vyplatí daný produkt nebo službu nabídnout skupině zákazníků. Prvním bodem je affordability, tedy cenová dostupnost, která je zejména z pohledu zákazníka. Druhým je availability, a tedy celková dostupnost, jakým způsobem reklamy může značka oslovit zákazníka. Dalším bodem je awareness, což označuje povědomí o produktu. Posledním bodem je acceptability, a tedy přijatelnost, ať už jde o povědomí o daném produktu, nebo ochota vyzkoušet produkt či službu.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]