2 min. doba čtení

2 milionová značka postavená na jedné osobě? Marketing Powerlogy a jeho fungování v roce 2023. (Michal Dodok)

Potřeba kvalitních chutných potravin dohnala Dušana Plichtu k myšlence vytvoření vlastní značky Powerlogy. Jako hlavní ambasador dlouhodobě vystupoval v propagaci společnosti a byl její tváří. To je na jedné straně funkční strategie, ale jen do určitého bodu. Při expanzi na zahraniční trhy a také od určité velikosti podnikání je třeba stavět na kvalitní marketingové strategii. Jak to dělají ve známé slovenské firmě nám přišel popovídat Michal Dodok, marketingový ředitel z Powerlogy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:36 Je Powerlogy stále tak navázáno na Dušana Plichtu – zakladatele?
  • 02:42 Vnímáš velkou zainteresovanost Dušana jako výhodu nebo nevýhodu?
  • 04:15 Co je dnes Powerlogy?
  • 05:00 Jaká je skladba produktů společnosti?
  • 06:14 Jak vystupuje Powerlogy marketingově a obchodně?
  • 08:15 E-shop vs offline prodej?
  • 09:23 Bude rok 2023 pro vás růstový nebo spíše ve ztrátě?
  • 10:37 Jste jen prodejci vlastní značky, nebo i resellujete?
  • 11:24 Jak probíhá proces výroby produktů?
  • 12:38 Je výroba vlastních produktů lepší cesta než resell?
  • 16:04 Které marketingové kanály jsou pro vás nejdůležitější?
  • 18:16 Rozdělení a plánování marketingového rozpočtu.
  • 19:49 Jak zohledňovat PNO v brandových kampaních?
  • 21:16 Největší úspěchy a naopak fuck-upy Powerlogy za poslední roky?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+