2min. doba čtení

2 milionová značka postavená na jedné osobě? Marketing Powerlogy a jeho fungování v roce 2023. (Michal Dodok)

Potřeba kvalitních chutných potravin dohnala Dušana Plichtu k myšlence vytvoření vlastní značky Powerlogy. Jako hlavní ambasador dlouhodobě vystupoval v propagaci společnosti a byl její tváří. To je na jedné straně funkční strategie, ale jen do určitého bodu. Při expanzi na zahraniční trhy a také od určité velikosti podnikání je třeba stavět na kvalitní marketingové strategii. Jak to dělají ve známé slovenské firmě nám přišel popovídat Michal Dodok, marketingový ředitel z Powerlogy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:36 Je Powerlogy stále tak navázáno na Dušana Plichtu – zakladatele?
        • 02:42 Vnímáš velkou zainteresovanost Dušana jako výhodu nebo nevýhodu?
        • 04:15 Co je dnes Powerlogy?
        • 05:00 Jaká je skladba produktů společnosti?
        • 06:14 Jak vystupuje Powerlogy marketingově a obchodně?
        • 08:15 E-shop vs offline prodej?
        • 09:23 Bude rok 2023 pro vás růstový nebo spíše ve ztrátě?
        • 10:37 Jste jen prodejci vlastní značky, nebo i resellujete?
        • 11:24 Jak probíhá proces výroby produktů?
        • 12:38 Je výroba vlastních produktů lepší cesta než resell?
        • 16:04 Které marketingové kanály jsou pro vás nejdůležitější?
        • 18:16 Rozdělení a plánování marketingového rozpočtu.
        • 19:49 Jak zohledňovat PNO v brandových kampaních?
        • 21:16 Největší úspěchy a naopak fuck-upy Powerlogy za poslední roky?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+