2min. doba čtení

2 milionová značka postavená na jedné osobě? Marketing Powerlogy a jeho fungování v roce 2023. (Michal Dodok)

Potřeba kvalitních chutných potravin dohnala Dušana Plichtu k myšlence vytvoření vlastní značky Powerlogy. Jako hlavní ambasador dlouhodobě vystupoval v propagaci společnosti a byl její tváří. To je na jedné straně funkční strategie, ale jen do určitého bodu. Při expanzi na zahraniční trhy a také od určité velikosti podnikání je třeba stavět na kvalitní marketingové strategii. Jak to dělají ve známé slovenské firmě nám přišel popovídat Michal Dodok, marketingový ředitel z Powerlogy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:36 Je Powerlogy stále tak navázáno na Dušana Plichtu – zakladatele?
  • 02:42 Vnímáš velkou zainteresovanost Dušana jako výhodu nebo nevýhodu?
  • 04:15 Co je dnes Powerlogy?
  • 05:00 Jaká je skladba produktů společnosti?
  • 06:14 Jak vystupuje Powerlogy marketingově a obchodně?
  • 08:15 E-shop vs offline prodej?
  • 09:23 Bude rok 2023 pro vás růstový nebo spíše ve ztrátě?
  • 10:37 Jste jen prodejci vlastní značky, nebo i resellujete?
  • 11:24 Jak probíhá proces výroby produktů?
  • 12:38 Je výroba vlastních produktů lepší cesta než resell?
  • 16:04 Které marketingové kanály jsou pro vás nejdůležitější?
  • 18:16 Rozdělení a plánování marketingového rozpočtu.
  • 19:49 Jak zohledňovat PNO v brandových kampaních?
  • 21:16 Největší úspěchy a naopak fuck-upy Powerlogy za poslední roky?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+