3 min. doba čtení

14 let kávy: Z dětského pokoje na největší e-shop s kávou na Slovensku

Česko i Slovensko je známé svou láskou ke kvalitní kávě a jednou z nejvýraznějších značek na tomto trhu je pražírna kávy COFFEEIN, která už 14 let přináší svým zákazníkům to nejlepší z celého světa. Za jejich úspěchem stojí nejen vášeň pro kávu, ale také neustálá snaha o vzdělávání trhu a osobní návštěvy farmářů v zemích, kde se káva pěstuje. Dnes je COFFEEIN největším e-shopem s výběrovou kávou praženou na Slovensku a slaví už své 14. narozeniny. Oslavit to s nimi zvou i vás – skvělými slevami a akcemi, které platí i pro Čechy.

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein
14 let kávy: Z dětského pokoje na největší e-shop s kávou na Slovensku
Zdroj: Coffeein

Od svého vzniku se pražírna zaměřovala na to, aby zákazníkům přinesla nejen výjimečnou chuť, ale i hlubší pochopení kávy jako kulturního a ekonomického fenoménu. Na jejich kávovém blogu si i vy můžete přečíst a naučit se o procesu pražení, správné přípravě kávy a různých druzích kávových zrn a metod zpracování.

,,Když jsem začal prodávat kávu přes internet z mého dětského pokoje, ani ve snu by mě nenapadlo, že mě po 14 letech moje vášeň uživí a že to s mými kolegy dotáhneme tak daleko,“  začal rozhovor Peter Szabó, zakladatel pražírny.

Jedním z klíčových faktorů úspěchu společnosti COFFEEIN je jejich osobní přístup. Peter Szabó pravidelně cestuje do pěstitelských oblastí v Latinské Americe, Vietnamu či Indonésii, kde navazuje osobní kontakty s farmáři a důkladně prověřuje kvalitu kávy přímo u zdroje. Tento přístup zaručuje, že každé zrnko, které dorazí do jejich pražírny, splňuje nejvyšší standardy kvality.

„Cesty za farmáři jsou pro nás klíčové. Nejenže nám umožňují vybrat ty nejlepší kávy, ale také podporují férový obchod a udržitelné pěstování kávy,“ uvádí zakladatel společnosti Peter Szabó. „Kávu nevnímáme jako obyčejnou komoditu, ale jako umělecké dílo, které má svůj příběh – od zasazení kávovníků, přes pražení až po doručení našim zákazníkům. Chceme, aby zákazníci věděli, že každá šálek naší kávy je výsledkem tvrdé práce a oddanosti mnoha lidí. Proto stále říkáme, že v každém balíčku kávy COFFEEIN se ukrývá příběh a naší úlohou vedle pražení je ten krásný příběh přiblížit zákazníkům,“ pokračuje v rozhovoru Peter.

Týmový duch poháněný kofeinem

Důležitým aspektem úspěchu společnosti je také tvrdá práce celého týmu. Peter je certifikovaným pražičem SCA roasting professional a letos vyhrál i soutěž pražičů kávy – Slovak Roasting Masters. Díky odborné zručnosti a oddanosti se společnosti podařilo získat věrné zákazníky po celém Slovensku i v zahraničí.

Pražiareň kávy COFFEEIN

Tým, který stojí za úspěchy slovenské pražírny Coffeein.

Pražírna kávy COFFEEIN se za 14 let stala synonymem pro kvalitu a odborné znalosti v oblasti kávy. Společnost je hrdá na své úspěchy a těší se na další roky, během nichž bude pokračovat ve své misi – přinášet na Slovensko tu nejlepší kávu z celého světa a vyprávět příběhy farmářů a jejich kávy.

Při příležitosti svého 14. výročí přináší COFFEEIN slevy ve výši 14 % se slevovým kódem 14 ROKOV a při nákupu nad 70 eur spoustu dárků i pro naše čtenáře. Navíc můžete vyhrát automatický kávovar DeLonghi. Navštivte jejich kávový e-shop www.coffeein.sk, nebo jejich Facebook či Instagram profil a poznejte jejich jedinečné kávy z celého světa pražené na Slovensku.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe